سفر خلاقانه نام تجاری

bahmanbalerian
مدیرسایت
اخرین بروزرسانی 10 دی 1399
2 نفر ثبت نام کرده اند

پیش نیازهای دوره

درباره این دوره

این دوره با هدف در دسترس قرار دادن مفاهیم برند برای هر زبان آموز و آموزش به آنها برای تجزیه و تحلیل و به کارگیری تمام مفاهیم مربوطه ، با استفاده از ابزار گسترده و متنوع برند سازی ، ارائه می شود. این ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید رفتار مارک را درک کنید ، زبان یک مارک را درک کنید و با عناصر منطقی و احساسی موجود در مارک ها آشنا شوید.

همچنین تلاش می شود زبان تصاویر را درک کنید. میزان محتوای سمعی و بصری که امروز دریافت می کنیم ، نفوذ این سر و صدا برای مارک ها را دشوار می کند. در پایان به شما می آموزد که چگونه درک مارک تجاری را در متن تجربه مشتری درک کنید.

اهداف یادگیری

می تواند یک ارزش پیشنهادی برای یک نام تجاری ایجاد کند
بیاموزید که چگونه محتوای معنی دار و جذاب تولید کنید.
یک زمین خلاق کامل ایجاد کنید.
فعالیت های برند را از طریق لنز تجربه مشتری بررسی کنید.

الزامات

  • دانش اولیه در مورد مارک تجاری داشته باشید
  • نحوه راه اندازی کسب و کار را بدانید

مخاطب هدف

  • دانشجویان زمینه نام تجاری یا تجربه مشتری را دارند

برنامه تحصیلی

9h 45m

هنر برند سازی

تکالیف

اسرار نام تجاری

استفاده از مارک های خود

مدرسین شما

مدیرسایت

مربی و مدیر آموزشگاه

4.2/5
51 دوره
5 دیدگاه
28 دانشجو
آقای بهمن بالریان بیش از 15 سال تجربه به عنوان مشاور مدیریت پروژه ، مربی ، مشاور فناوری ، برنامه نویس و طراح وب سایت دارد. وی به عنوان مدیر شرکت سپند رایانه آریان برای طیف وسیعی از مشاغل از جمله استارتاپ ها، شرکت های معماری و تولیدکنندگان مشاوره کرده است.
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

یک نظر بنویسید

39,000 تومان59,000 تومان

34% تخفیف
سطح
پیشرفته
مدت زمان 9.8 ساعت
زبان
کره ای

محتوای این دوره

  • فیلم
  • جزوات
  • چک لیست سلامت
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0