وبلاگ

سرفصل های آموزش After Effects

سرفصل های نرم افزارهای آموزشی

سرفصل های آموزش After Effects


معرفی
قابلیت های جذاب افترافکت
زبان افترافکت
زبان موشن گرافیت و افکت ها
کاربرد افترافکت
استفاده از فایل های تمرینی و مرتبط ساختن فیلم ها

مبانی
شش مبحث پایه ایی افتر
شناخت رابط کاربری افترافکت
شروع ترکیب بندی
ترکیب بندی لایه ها
متحرک سازی با تایم لاین
افزودن افکت به لایه ها
مبانی سه بعدی در افترافکت
پایان رندرگیری

ساخت یک انیمشن ساده
وارد کرد یک دنباله از پریمیر پرو
شخصی سازی نوشته
متحرک سازی نوشته ها
مطابقت با یک دوربین متحرک
فرم دهی به یک لایه
متحرک سازی لوگو ایلاستریتور
اضافه کردن ابعاد به یک طرح

نتیجه گیری
راه های یادگیری افتر افکت

 

معرفی
کاربرد افتر افکت برای ویرایشگر ها و پست پروداکشن
استفاده از فایل های تمرینی
مفاهیم تصاویر بزرگ
ارتباط پویا ما بین پریمیر و افترافکت
ورژن افتر افکت

تفاوت افنتر و پریمیر
جانمایی لایه ها در تایم لاین
Keyframe کار با
پیش اماده سازی المان ها
parenting to nulls
آشنایی با لایه های سه بعدی

ها Maskکار با اشکال و
Masks
Masksمتحرک سازی
Matteرد یابی
Maskمحدود سازی افکت ها توسط
Maskردیابی
ساخت المان توسط فرم دهی لایه ها
متحرک سازی اشکال

کار با ابزار نوشتاری و لوگو ها
تنظیمات نوشتاری
متحرک سازی نوشته ها
Motion Graphic ایجاد قالب
کار با فایل های ایلاستریتور
ساخت یک انیمیشن لوگو ی ساده
ایجاد اکستروژن های سه بعدی
.طراحی تعاملی

کار با عکس و فیلم
وارد کردن فایل تصاویر و کار با ان
جابجایی تصاویر انیمشنی در اطراف فریم
تکرار انیمیشن توسط تصاویر چندگانه
z-depthمعرفی
z-spaceساخت یک دوربین ساده در مونتاژ
انطباق لایه ها با دوربین
کم و زیاد کرد سرعت لایه های ویدیویی
key video
در افترافکتMochaادغام

رسانه خروجی
شناخت صف رندرگیری
Alphaرندر گیری فیلم توسط
Adobe media Encoder رندر دسته ایی گرفتن توسط
Dynamic link رندرگیری به سبک

تکنیک هایی برای نمونه
انتقال لایه های اشکال
Video Glitches ساخت

مهارت های خود را به چالش بکشید
مروری بر چالش
قسمت اول راه حل
قسمت دوم راه حل
قسمت سوم راه حل

نتیجه گیری
گام بعدی

 


معرفی
خوشامدگویی
relinking فایل های تمرینی و
قبل از شروع
مفهموم تصاویر بزرگ
ورژن افتر افکت

transparencyساخت
transparency چیست
Maskتنظیم کلید های
های در حال حرکتMaskردیابی
در افتر افکتMochaاستفاده از
Roto Brush
ایزوله کردن المان ها با متریال های گوناگون
Track matteساخت

keying
چیست؟chroma key
ایزوله کردن کلید های المنت
keylight 101
کلید پاکسازی
ساخت لایه نور
خرجی گرفتن از افکت ها

کار با ردیاب ها
انواع ردیاب ها
نقطه ردیابی
برای افترافکتMochaردیاب
Wrapتثبیت کننده
ردیابی دوربین
کار با لایه های سه بعدی

کار با افکت ها
استفاده از افکت ها در افترافکت
ساخت افکت تخریب با خرد شدن
ساخت افکت اتش
استفاده از افکت های هیاهو
Puppetفرم دادن به لایه ها با ابزار

رندرهای سه بعدی مرکب
انواع رندرگیری
سازماندهی راه های رندر
ترکیب راه های رندرگیری
افزودن افکت های اصلاح رنگ
Cinewareاستفاده از
راه های اصلی برای رندرگیری سه بعدی

کار با رندر
اضافه کردن ترکیب به لیست رندر گیری
استفاده از رمزگذار مدیا
استفاده از پیش نمایش ها

کار با واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه
اشنایی با واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه
ویرایش دوبعدی:حذفیات بزرگ
ویرایش دو بعدی:هشدارها
ویرایش سه بعدی
اشنایی با ردیابی حرکت واقعیت مجازی
VR and Cinema 4D Lite

مهارت های خود را به چالش بکشید
مرروری بر چالش
از کار افتادن

نتیجه گیری
گام بعدی

 

معرفی
ساخت موشن گرافیک در افترافکت
نمونه ها
مفاهیم تصاویر بزرگ
استفاده از فایل های تمرینی
ورژن افتر افکت

کار با لایه اَشکال
شکل دادن و انتقال لایه ها
تکرار مولفه ها
ایجاد خطوط نوشتاری
لایه اشکال و اوپراتور های خطی

کار با انیمشن
هاKeyframeفهم درونی
افزودن و تنظیم کلید ها
معرفی ویرایشگر گراف
تنظیم دقیق توسط ویرایشگر گراف
تغییر سرعت
anchor point اصول اولیه
patenting
Motion sketching
ساخت انیمشن های تکرار پذیر

کار با ترکیب بندی
ترکیب بندی چیست
ترکیب لایه ها
maskساخت و متحرک سازی
Mattesردیابی
اضافه کردن فیلتر های افکت

کار با ابزار نوشتاری
تنظیم ابزار نوشتاری
استفاده از متحرک ساز نوشته
متحرک سازی نوشته بر روی یک مسیر

مبانی پایه ایی افتر افکت سه بعدی
معرفی لایه های سه بعدی
دوربین و نور
خواص لایه سه بعدی
Null object parenting
ساخت یک دوربین ساده

هندسه سه بعدی
Cinema4Dمعرفی
ایجاد متن سه بعدی
ساخت هندسه سه بعدی
Cinema 4D Lite معرفی

رندرگیری برای موشن گرافیک
اضافه کردن ترکیب بندی به لیست رندر ها
رندرگیری چند فایل توسط لیست رندر ها
Adobe Media Encoder استفاده از
Prerendersاستفاه از

چند نکته برای موشن گرافیک
نکات مهم موشن گرافی
فروپاشی تحول
پنل مهم گرافیکی
ویژگی های اصلی
طراحی تعاملی : فاکتور زمان

نتیجه گیری
گام بعدی

معرفی
خوشامدگویی
قبل از شروع
افترافکت برای انیمیشن
مفاهیم تصاویر بزرگ
ورژن افتر افکت

کار با لایه ها و اَشکال
art assets
اماده سازی و وارد کردن فایل های فتوشاپ
اماده سازی و وارد کردن فایل های ایلاستریتور
معرفی لایه اَشکال
Masks لایه اَشکال و
پیگیری مسائل
precomposing
نکات و ترفند های هنری

تقلب در کنترل کاراکترها
فهم تقلب
Anchor Points
بخش های مربوط به والدین
Puppetابزار
Puppetتنظیم دقیق ابزار
معرفی عبارات
تنظیم یک کنترل کننده کشویی
ویژگی های نسخه اصلی
تاثیر کارآمد تقلب

کار با انیمشین
اصول انیمیشن
اضافه و تنظیم کلید ها
استفاده از ویرایشگر گراف
لوپ کردن انیمیشن
مسیر حرکت
کار با اهنگ های صوتی
lip sync تغییر هنر برای
متحرکت سازی توسط موشن اسکچ

ایجاد چندین محیط
استفاده از لایه های سه بعدی
اضافه کردن دوربین
ایجاد حس و حال با نور
رندرگیری

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *